19 Haziran 2012 Salı

Cevizli Pratik Kek

   Sevgili dostlar, dünyanın en en en pratik kekiyle karşılaşmaya hazır mısınız?
   Aslı'nın doğumgünü sofrasından yanımıza kar kalan bu tarif Ortadoğu ve Balkanların en pratik keki.
   Çat kapı misafir mi geldi canınız hemen kek istedi de amaaan kim uğraşacak şimdi mi dediniz? :) O zaman iyi dinleyin:
CEVİZLİ PRATİK KEK
Malzemeler:

  • 1 pandispanya keki (hazır)
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 yumurta
  • ceviz

Yapılışı:

  • Hazır pandispanya kekimizin tek katını ters çevirip (iç kısmı dışarıya bakacak şekilde) sıvıyağ,şeker, yumurta ve cevizle hazırladığımız karışımı döküp güzelce yayıyoruz. Fırına verip 6-7 dk pişiriyoruz. Kekimiz hazır!
  •  Afiyet olsun :)
Not: 2 katlı hazır pandispanyanın tek katını kullandık burada kalabalık misafirler için ikisini de kullandığınızda bir hayat kurtarıcı oluyor. Ayrıca şeker yerine bal da kullanabilirsiniz. 

5 yorum:

  1. Simgecim çok orjinal bir tarif olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurşen hanıım çok sağolunnn teşekkürler;)

      Sil
  2. ellerine sağlık benimde sık yaptığım bir tarif gerçekten kurtarıcı oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hem de ne kurtarıcı. Çok teşekkürler sevgiler;)

      Sil
  3. Bak böyle bir tarifi ilk kez görüyorum.Dediğin gibi ani misafir bastırmasında 10 dakikada bir çeşidin oluveriyor.Bunu kesin denemek istiyorum.
    Bu arada güzelim tariflerin çok güzel.bayıldım.
    Blogun da öyle, izlemeye de aldım blogunu.Ellerine sağlık!
    Bana da beklerim bu arada!
    http://benozlemsahsenbizzatkendim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)