7 Mayıs 2012 Pazartesi

Tavuklu Mantarlı Makarna


   Salı günleri evde olduğumdan eşim de öğle arasında eve yemeğe geliyor ve çoğu zaman olaylar şu şekilde gelişiyor. Erkenden kalkan ben eşimi yolcu ettikten sonra herhangi birşeye takılıyorum ve saate baktığımda eşimin gelmesine çok az kalmış oluyor. Evliliğimizin ilk aylarında hemen bir makarna yapıp koyuyordum önüne:) Canım benim binbir umutla geldiği evden makarna yiyerek dönüyordu..
  Bu işe bir çözüm bulmalıydım, buldum! Makarnalarımı çeşitlendirdim! :):):) Şimdi en azından daha leziz makarnalar yiyor :):)


TAVUKLU MANTARLI MAKARNA
Malzemeler:

  • Yarım paket makarna
  • 1 adet tavuk göğsü
  • 150 gr mantar
  • domates salçası
  • maydanoz


Yapılışı:

  •  Makarnalarımızı bir güzel haşlıyoruz. Ardından tenceremize bir miktar yağ ekleyip küp küp doğradığımız tavukları atıp güzelce pişiriyoruz. Tavukların pişmesine yakın mantarları da ekleyip öldürüyoruz :) En son bir miktar sulandırdığımız salçamızı da ekleyip güzelce pişiriyoruz.
  •  Makarnalarımızı da tenceredeki karışımın üzerine ekleyip karıştırıyoruz. Tabağa aldıktan önce incecik kıydığımız maydanozlarla süslüyoruz.
  •  Afiyet olsun!

2 yorum:

  1. hımmm nefis gecenin bir yarısı karnımın acıktığını hissettim ellerinize sağlık ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet biraz yanlış bir saat oldu:) Çok teşekkürler!

      Sil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)