22 Mayıs 2012 Salı

Tavuklu Bezelye Yemeği


  Belki  de en sık yaptığım sulu yemeklerden biridir. İsmini kendim uydurdum sık kullanılan bir ismi var mıdır nedir bilmiyorum :) Bilen arkdaşlar yardımcı olsunlar lütfen ;)
  Çok da sevmeme rağmen nedense hep sıkıştığım zamanlarda yapıyorum. Geçenlerde 'Kolay yemek nedir?' diye sormuş sevgili Kevser hanım, ben de soğanı salçayı kavurduktan sonra içine koyduğun şeyin yemek olmasıdır demiştim. Belki daha kolay yemekler vardır ama bu tür yemekler çok pratik ve bir o kadar da lezzetli geliyor.
  Şimdi efendim bu yemeğin yanına bir pilav olsa bir cacık olsa bir de tazecik ekmek olsa yenmez mi? Kolay molay ... Yeme de yanında yat olur valla.
  İnsan yemek yapmak zorunda olduğu ve aklına birşeyler gelmediği anlarda basit tarifler arar. Bu da onlardan biri işte blogumuzda bulunsun :)
 Sevgiler!
TAVUKLU BEZELYE YEMEĞİ
Malzemeler:

  • 3 patates
  • 1 soğan
  • 2 su bardağı bezelye
  • 2 tavuk göğsü
  • 1 havuç
  • zeytinyağı
  • domates salçası

Yapılışı:

  •  Soğanımızı yemeklik doğrayıp zeytinyağında bir güzel pembeleştiriyoruz. Ardından küp küp doğradığımız tavuk göğsünü de ekleyip bir miktar kavuruyoruz. Ardından salçamızı da ekleyip 1-2 dk karıştırıyoruz. Son larak da diğer tüm sebzelerimizi ekleyip üzerini birbiraz geçecek kadar da su koyup tuzu karabiberini ekleyip pişmeye bırakıyoruz.
  •  Sebzeler yumuşayınca yemeğimiz hazırdır.
  •  Afiyet olsun!

10 yorum:

  1. ooh ekmeği bandır bandır yeee :)) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. bu yemeği bende evde sık sık yaparım :))
    çok güzel oluyor...
    ellerine sağlık arkadaşım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkürler! Eminim seninki de harika oluyordur.. Sevgiler ;)

      Sil
  3. canım simgem misss gibi koktu
    ellerine sağlık
    :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Yemeğin nefis görünüyor,ellerine sağlık canım.
    Çokk severim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederim Seval hnm.. Benden de sevgiler...

      Sil
  5. canım simgem kandilin mübarek olsun
    :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa Ayşecim ben senin mesajlarını niye hep geç görüyorum. :( Çok çok teşekkür ediyorum geçmiş kandilin mübarek olsun arkadaşım... Sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)