16 Mart 2013 Cumartesi

Kahvaltı Salatası


   Günaydınlar dostlar...
 Zaman zaman hafta sonu kahvatılarına salata yapıyorum.. Maydanoz  yemenin çok faydalı olduğunu bildiğimden sıkça yiyordum sonra bütün yeşillikleri karıştırıp biraz da ekşiledim omletin yanına güzel oldu..Artık daha sık yapıyorum. Diyet yapmıyorsanız son lokmayı da suyuna banarak yaptınız mı oh mis gibi bir kahvaltı daha bitmiş oluyor :)

KAHVALTI SALATASI
Malzemeler:
Yarım bağ kuzukulağu
Yarım bağ roka
Yarım bağ tere
1/3 bağ maydanoz
2 yemek kaşığı mısır
7-8 zeytin
1 domates
ceviz(isteğe bağlı)
zeytinyağı
nar ekşisi
tuz

Yapılışı:
  Yeşilliklerimizi güzelce yıkayıp doğruyoruz.Ardından domatesi,mısırı ve zeytini ekleyip cevizi de iri iri bölerek salatamıza ekliyoruz.
  Zeytinyağı nar ekşisi ve tuzunu da ayarlayıp afiyetle yiyoruz :)
  Afiyet olsun!

11 yorum:

  1. kahvaltiya salata yapmiyorum ama omletin icine misir ve domates ekleyince cok guzel oluyor. Ellerine saglik Simgecim...

    YanıtlaSil
  2. Hayirli bir hafta sonu diliyorum simgecim
    salata icin diyebilecegim ise kan degerleri düsmüs herkeze ve bana tavsiye ederim
    ellerine bedenine saglik ablam dua eder dua beklerim

    YanıtlaSil
  3. her öğün de severim.ellerine sağlık canım.segiler.

    YanıtlaSil
  4. elerine sağlık son derece sağlıklı bir salata olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık salata baş tacımdır:)))Nefis olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Özellikle misafirlerim geldigin de kahvaltida salata bulunduruyorum.
    Ellerinize saglik,afiyetler olsun....

    YanıtlaSil
  7. Harika bir seçenek ve oldukça da sağlıklı.Ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hem güzel hem de çok sağlıklı ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  9. artık isyan ettim,kendi işlim de olsa pazar günü evdeyim artık ,sadece bayramlarda kahvaltı sofrasını görüyordum,başkadır ailecek kahfaltı sofrası .Ellerine sağılık canım ,neşeli hafta dilerim.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık sevgili simge salatan nefiisss:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık,nefis ve sağlıklı bir salata Afiyet Olsun.Selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)