29 Eylül 2012 Cumartesi

Havuç Mücver

  Merhabalar sevgili dostlar,
 Bu hafta sağlık sorunları beni esir aldı ve bloğumla hiç ilgilenemedim:( Ama yeni yeni kendime geliyorum ve biriken tarifleri paylaşmaya başlayalım...Ne tarifler,ne davet masaları Allah Allah :) Bekleyin anacım!
 Mücverin kabaklısı,patateslisi ve mısırlısını biliyorum.. Geçenlerde havuçlusunu gördüm merak ettim.Evde de epey havuç vardı denedim. Benzer bir tat tabi ki ama havucun şekerimsi tadı mücveri de tatlandırıyor. Denemek isteyenlere duyurulur....
HAVUÇ MÜCVER
Malzemeler:
3 havuç
100 gr rendelenmiş kaşar peyniri
2 yumurta
1 su bardağı kıyılmış maydanoz
Yarım çay bardağı dereotu,1 su bardağı un
1 soğan
tuz,karabiber
pul biber
zeytinyağı
Yapılışı:
 Havuçların kabaklarını soyup rrendenin iri tarafıyla rendeliyoruz. Soğanı rendeleyip suyunu sıktıktan sonra havuca ekliyoruz.Diğer tüm malzemeleri de ekleyip karıştırıyoruz.
 Teflon tavaya hafif yap sürüp karışımdan kaşıkla alıp tavada önlü arkalı kızartıyoruz.
 Kızarttığımız mücverleri kağıt havluya alıp yağını süzdürüyoruz ve ardından sarımsaklı soğurt yapıp  servis ederken üzerine döküyoruz.
 Afiyet olsun!

9 yorum:

  1. KABAK MÜCVER DENEDİM AMA HAVUÇ MÜCVER HİÇ YEMEDİM
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. ewet canım pişti olmuşuz.ellerine sağlık.efis görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. mücverin havuçlusunu görmemiştim...
    paylaşım için teşekkürler canım...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Simgecim ellerine sağlık,mücverin her hali güzel..bud nefistir eminim.

    YanıtlaSil
  5. mücveri çok severim ,kabağın içine katıp yaptım ama sadece havuç olarak denememiştim,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Kabakla, havuç karışık yapıldığını biliyorum, sırf havuç duymamıştım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok nefis görünüyor,gerçekten denemeyi düşünüyorum,ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. simgecim ellerine sağlık mücveri çok severim ama havuçlu olarak hiç denemedim kesinlikle denicem..

    YanıtlaSil
  9. her yerde mücver görüyorum, canım istedi, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)