1 Ekim 2012 Pazartesi

Burçin'in Sofrası

 Eveeet en sonunda geldi canıma rkadaşım Burçin'in sofrasına!!
  Sofra düzeni ya da davet masaları, kahvaltı masaları gibi paylaşımları çok seviyorum. Çünkü sadece yemeklerle değil masa düzeni ile ilgili de çok güzel fikirler verebiliyor insana. Bu postları daha bir dikkatle inceliyorum, notlar alıyorum ve misafirlerimi ağırlamadan önce açıp tek tek yine bakıyorum :))
 Bu anlamda kendisini çok takdir ettiğim arkadaşlarımdan ve bana katkısı da yadırganmayacak kadar çok olan Burçin'ciğime misafir olmuştuk geçenlerde:) Hiçbirşey olmasa da o lazanya için öleceğimi bildiğinden patlatmış lazanyayı :) Ne yediiim ne yedimm ohh yarasın.. Canım arkadaşımın da ellerine sağlık.. Umarım sizler için de ufak bir fikir olur!

3 yorum:

  1. şöyle köşeye falan bir tabak daha koyarmısnız bende geliyorum :):)
    harika bir sofraa...

    YanıtlaSil
  2. of off off lazanya demeyin amaaa lütfennn :)) sofrada çok güzel görünüyor sofradaki lezzetlerde ellerine sağlık burçin arkadaş ,tabii paylaştığın için seninde emeğine sağlık canım ,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. burçin hanımın ellerine sağlık canım.menü çok güzelmiş.sizlerede afiyet al olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)