9 Ağustos 2012 Perşembe

Kakaolu Krep İçinde Muzlu Rulo


   İsmine bakınca yapımı uzun zor bir şey gibi değil mi?? :) Ama çok kolay hemencecik hazırlanıverecek bir tatlı...Oktay Ustanın kitabında rastladığım bu tarifi evimizde muzun da pekçe sevilmesinden ötürü hemen yaptım..Bitti bile:)
  Ani misafiriniz geliyorsa önce bu tarifi deneyin;) Sevgiler...
KAKAOLU KREP İÇİNDE MUZLU RULO
Malzemeler:
2 yumurta
1 su bardağı soğuk süt
1 çay bardağı sıvıyağ
Aldığı kadar un
3 muz
1 çay bardağı dövülmüş ceviz
1 çay bardağı bal
Yapılışı:
   Öncelikle krebimizi hazırlıyoruz. Yumurtayı,sütü,sıvıyağı karıştırıp hafif akışkan bir kıvam alana kadar un ekliyoruz,en son da kakaoyu ekliyoruz. Ardından normal krepten hafif kalınca krepler yapıyoruz.
   Hazırladığımız kreplerin üzerine önce bal sürüp ardından ceviz serpiyoruz. Bütün bir muzu da koyup rulo halinde sarıyoruz. 1'er parmak genişliğinde kesip servis ediyoruz.
    Afiyet olsun!
Not:Ben üzerine biraz da hindistan cevizi serptim..Bal yerine reçel ,muz yerine başka meyveler de kullanabilirsiniz,yaratıcılık sizde!

14 yorum:

  1. simgecim nasıl güzel görünüyorlar anlatamam:))çok kolay bir tarifmiş hemde..denemek isterim :)ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim mutlaka dene hemn pratik hem de lezzetli;) Sevgiler,çok teşekkürler!

      Sil
  2. Simgecim eline saglik…Hep görürüm de bir türlü yapmaya kalkismadim…Ramazan bitsin de insallah bu sefer olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi inşallah! :) Mutlaka dene,teşekkürler canım...

      Sil
  3. Simge eline sağlık..
    hıımm çok güzel görünüyor;
    banada uğra olur mu?
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. simgecim gece gece canımızı istettin valla...kalkıp yapmak lazım şimdi..süper olmuş,canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap Nurşen ablacım nolucak:) Oh yarasın! Sevgiler

      Sil
  5. çok güzel görünüyor sunumunu da çok beğendim bu tatlının en kısa zamanda deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, mutlu oldum! Mutlaka deneyin,sevgiler

      Sil
  6. ay ben bunlara bayıldım canım.çok güzeller.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,bir dahakine söz sana da ayırıcam:)) Kocaman sevgiler!

      Sil
  7. Hımm değişik bir tarif denemek lazım..

    YanıtlaSil
  8. Simgecim harika bir şey olmuş.
    Yaz günlerinde çok hareketliydim. Zaman zaman internete giremedim.
    Ben bunları yeni görüyorum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Şimdiden güzel yorumlarınıza binlerce kez teşekkürler! Sevgiyle kalın ;)